Merveikratanem Naazli 5+5 ile5+4 de duydum vajinal ultrasonda ikizlerimi kızımda 5 haftalikken duydum
Naazli okuyor Merveikratanem Seross10 Fulyaaa1 baharbasdag Mine_arslan Benim cuma günü 6+3 oluyo. Daha hiç doktora gitmedim. Cuma günü gitmeyi planlıyorum. Özel hastaneye gidicem 10 gün içinde ücretsiz kontrole gidebiliyormuşum. En azından kalp atışı duyulmazsa ücret ödemeden bidaha giderim diye düşündüm. Ama inşallah buna gerek kalmazda duyarım kalp atışını 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Mine_arslan Naazli 6. Hafrada duryuluyormus. 5+3 te de duyan var. Ama benim doktorum 7. Haftada gel dedi. Haftaya gidip dinliycez inssss😊
Naazli 333 Merveikratanem Ozdmrz deletedmom27371 Pinarr35 Çok teşekkür ederim kızlar. İnşallah duyarım bende sağ salim. Bir tane kürtajım var kalp atışlarını duyamamıştım. Korkuyorum. Bi duysam içim rahatlicak 🙏🏻😊
deletedmom27371 Naazli duyabilirsin canım beni 6 haftalıkken çağırmıştı gitmemiştim tam 7. Haftada duydum çok şükür 🤗
Pinarr35 Naazli ben 7+2 de duymustum ama 5+3 de keseyi gordugumuzde.doktorum.kalp atislarini gormustu ben net bir sekilde 7+2 de duydum bence sende 1 hafta sonra falan tam net duyarsn
deletedmom27371 Naazli ah kuzum benim içini ferah tut rabbimin izni ile duyarsın rabbim sağ sağlim sağlıkla kucağına almayı da nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️