Kızlar gebe okulunda diyetisyen papatya çayı içebilirsiniz vucudunuzu rahatlatır falan demişti siz içiyor musunuz? Gebeliğimin başından bu yana sıcak hiçbi şey içmedim şimdi soğuk başlayınca tersine sıcak bir şeyler istiyorum çay içesim pek gelmiyor ama bitki çayı da içmiyoruz papatya içen var mı ya da bildiğiniz içilebilen bi sıcak içecek?