Srpemr Merhaba 26nci haftadayiz el parmak uyuşması yasayan var mı acaba? Neler yapıyorsunuz gun icindede cok oluyorda
Kumsal0920 Srpemr canım el parmakların uyuşuyorsa doktoruna söylemelisin karpal tünel sendromu ((yani sadece hamilelik döneminde bazılarında ortaya çıkan) bu dediğin ben aylardır o şekildeydi his bile azaldı çaydanlık kaldırırken bile zorlanıyorum magnezyum diasporal kullanıyorum ben o biraz hafifletti ama doğumdan sonra geçecek dedi doktorum
Gamzeparlak1 Srpemr benim iki elim de uyuşuk,3 aydır. 31 haftalık hamileyim. Tedavisi hamileyken yok,doğumdan sonra zamanla gececekmis karpal tünel hastalığı. Tuzu azaltmak bı nebze rahatlatıyor.