ikramomm canım üzerinden 2 gün geçince tekrar kan ver lekelenme devam ederse o şekilde git doktora , bendede lekelenme vardı doktorla telefonda görüştüm şuan gelmen hiç bir şeyi değiştirmeyecek 2. Kez kan ver öyle gel ilaca başlarız demişti dediği gibide oldu. 10 gün lekelenmem oldu ilaca başlayınca kesildi bazen yerleşme kanaması oluyor , bende mesela kese kenarında kanama alanı vardı kese tam tutunamamıştı. Şuan tamamen tutundu 12+4 olduk :)