Tsh 4 küsür çıkmıştı 1 aydır endokrine muayene olmayı bekliyorum öğlen 13:30 da randevum vardı doktor tekrar test istedi şuan sonuçlar iyi çıkmış 1.9129
Diğer serbest tsh da 0.88 normal görünüyor ama daha önce tok karnına test veren oldumu bu test aç yapılmıyor muydu aklıma takıldı kızlar