Pamukkkunannesi 34+5 te 2650 dedi . Şimdi 36+3 Çarşamba kontrole gidicem bakalım nasıl şimdi. Ama bu haftalar midem yüzünden neredeyse aç geçti birde doktor vitaminlerin fazla dedi bazı ilaçlarımı değişti. Büyük ihtimal az kilo almıştır . 🤔 balık yağı kullanıyorum onu arada kullan dedi ne alaka anlamadım ama ben hergün alıyorum. Yoksa bebek hiç gelişmez ki. Önceki vitaminim iyiydi aslında kilo yapıyordu. Bunda bilmiyorum inş işe yarıyordur.🤷♀️