Ceylin Esrkn ben hamilelikten önce iğne kullanıyordum. Şimdi yine düşük çıktı. Doktorum iğne filan önermedi. Vitaminimi değiştirdi folid b12 içeren. Bununla tamamlayabilirsin ancak dedi. Harici ilaç bişey kullandırtmadı.
Syh_bayan Bende kullanıyorum tatlım. Bir kutu hafta da iki kere diğer kutuda hafta da bir şeklinde inşallah ise yarar🙏
Esrkn Syh_bayan banada 1kutu 5 gun boyunca pespese...bi kutuda haftasa 1 kere dedi 1000 mg miydi canim seninde dozaji
Mervenur001 Bende kullanıyorum b12 vitamini için doteks saglik ocagina kan vermistim ozaman cikti simdi hamileyim doktoruma devam edebilirmiyim dedim bi sakincasi yok dedi turuncu beyaz kutusu demi foklit asitte iciyorum bide
Esrkn Mervenur001 dodex 1000 mcg yaizyor...kutusu beyaz kenarlari bordomsu gbi...ampulun icindeki ilacta kirmizi ...sizindemi 1000 mcg igneniz
NaimeYilmaz bendede b12 fazlası var daha doktora gostermedm ama ıyı seyler yazmıor nette fazlası olan varmı 🤦🏼♀️
Esrkn Ceylin banada dahiliyevi verdi devletteki kadin dogumcuya sordm kullan dedi ama tatmin etmedi kendi doktoruma soramadim henuz...gebeliktw hersey sknti oldgu icin insan endise ediyor ..
Esrkn Syh_bayan bende ayni canim kan ilaci kullaniyirum sabah ac karnina ....devit damlam var bide ignem iste ama igne dusundurdu
tubatayfun Gebelikde b12 eksikli iyi deyil hemen gereken yapilmasi lazim B12 eksikli demir vitamini ve folikasit degerini dusurebiliyor bunlarin ucude azalinca kansizlik ortaya cikiyor