elifeee Merhaba kızlar ben bel ağrısından yürüyemiyorum çok kötüyüm sağ tarafım tutulmuş bi şekilde soldan yamuk yamuk yürüyorum 😔😔 oturunca birşey yok ama ne süreyim melhem bilginiz var mı? 28 haftalığız
MiniMiniKus elifeee Bel ağrısı bi yana bende 29 haftalığım Dün bebiş hareketsizdi ve karnım çok sertti Bu sabah ve gün içinde hareketliydi ama sonradan bi yerde toolanmaya basladı ve aşırı ağrı yapıyor yürüyemiyorum kasılıyormus gibi kalıyorum Bende ne yapacağımı şaşırdım 😣
Kizannesi92 elifeee 33 haftalık bende öyleyim iş yapamıyorum resmen oturmadan uzanmadan geçmiyor da daha şimdi mutfağım daginikti yarısını yaptım ayakta duramayinca pes ettim oturdum geri
Betyblue elifeee doktorunuza sorarak egzersizler yapın benimde çok bel ağrılarım oluyor ancak egzersizle rahatlıyorum
irem 20 haftayı bitiyoruz en başından beri çektiğim ağrı ne yaptıysam geçmiyor. Belimden kalçama kadar. Siz magnezyum kullanıyor musunuz?
elifeee Kizannesi92 hiç birşey yapamıyor insan her yer dağınık kaldı öylece 😔😔 otururken yatarken sıkıntı yok yürürken hareket ederken
Ozlem2904 Bende 27 haftaligim doktorum magnezyum verdi birde hizli kg almamam icin ozellikle tembihledi. Dunde kontrolum vardi 8kg almisim cok hizli aliuorsun sonra belin kalcan bacaklarin agricak dedi