Suna01 ah canım duyduğum gün var ya 2 gün ağladım bebeğim erken mi doğacak gelişim geriliğimi olacak diye benim tüp bebek doktorum bana sağ olsun direk bebeğin de gelişim geriliği olur dedi çok sinirlendim günlerce ağladım sonra başka doktora başladım iki hafta sonra baktık ki damarlarda açılma olmuş korkulacak bir şey yok dedi ilerki haftalarda açılıyor muş kan sulandırıcı eko pirinKullandım belki onunda etkisi vardır sana herhangi bir ilaç verdiler mi