kubracyln 7+4 üz ilk hamileliğim bugün doktor progestan diye bi ilaç yazdı tam anlamadım nedenini unutmuşum sormayı eczacı daha önce düşük yapan ya da düşük tehlikesi olan gebelerde kullanılır dedi kullanan var mı acaba aranızda tedirgin oldum biraz 🤷🏻♀️
Deniz2961 kubracyln 3 aya yakın kullandım cnm oncelkte ağızdan alacaksınız ilk zamanda çok halsizlik uyku yapar Altan alacsksnz sıkıntı yok neden verildiğine gelince genel de bebek daha iyi tutunsun die verilir eğer kanamniz vs yoksa
Civcivinannesiii kubracyln dusuk riskine karsi veriliyo canm belkide her ihtimale karsi vermistir doktorunuz kullanmaktan zarar gelmez🥰bende kullaniyorum
esradgn123 kubracyln Evet kullandım düşük riski için Uyku yapan insanı olumsuz etkileyebilen bir ilaç
kubracyln Deniz2961 Deniz2961 kanamam falan da yok ama kasıklarımda ağrı var onun için vermiş olabilir mi acaba diye düşündüm bende ahh zaten çok uyuyorum desenize daha çok uyuyucam 😋
g4mze Deniz2961 pardon ben ağızdan alıyorum oral yazıyor çünkü alttan almam söylenmedi. İlaç prospektüsü oral yolla alınır diyor.
kubracyln Civcivinannesiii Civcivinannesiii bi bilgim olmayınca tedirgin oldum bende başlayım o zaman kullanmaya ☺️
hulyakeser kubracyln Bazen önlem amaçlı veriliyor bazen de düşük tehlikesi varsa veriliyor ben 5 aylik hamileyim 5 aydr kullanıyorum
Gulsumelif Suanda 4. Aya doğru gidiyorum 5. Kutum bitmek üzere rahmi plensentayı güçlendiren bir ilaç korkmayın doktor zararı olsaydı vermezdi
g4mze kubracyln benimde kanamam yok ama kasıklarımda kasılmalar var doktor bu kasılmalardan dolayı veriyor. Birde benimki usgde görmüş kanama
hulyakeser kubracyln zaten doktor söylüyor bırak diye ben gebeliğimin sonuna kadar kullancam mesela bazen 3 aya kadar kulandrtiyorlar doktorlar sebebi ne bağlı ama zararı yok zaten
Sarikan93 kubracyln canım hiç korkma düşük tehlikesi olduğu için veriliyor deniyor ama tehlike olduğundan değil gebeliği korumak için veriyor doktor ben iğnesini oluyorum sabah akşam düşük tehlikem olduğun için değil gebeliğimi korumak için verdi doktorum 10. Haftaya kadar devam edicem ilk haftalar çok önemli olduğu için tedbir amaçlı verebiliyor doktorlar
kubracyln g4mze anladım çok teşekkür ederim onun için verdi demekki bezen şiddetli kasık ağrım olduğunu söylemiştim