Kızlar daha önce hiç saklamadım o yüzden sizin tecrübelerinize ihtiyacım var baya bir saracağım için ziyan olsun istemiyorum . Buzluğa yaprak sarması atacağım doğumdan sonra kullanmak için ama sizler pişiripte mi atıyorsunuz yoksa çiğden mi ? Eğer çiğden atıyorsanız sarmadan önce pirinci kavuruyor musunuz yardımcı olur musunuz 🙂🙂