supermommm Kızlar 20+2 haftalık hamileyim bugün böyle oturup kalkarken ayaktayken sağ kasığıma bıçak saplanır gibi Bi agrı girip geçiyor normal mi sizce bu yoksa Bi acile gidiyim mi