Beyza00_ kızlar 34 haftamdayım ilk zamanlar bende de vardı doktorum kaşıntı, kötü koku , idrarda yanma ve koyu renkli akıntı (kırmızı) yoksa normal dedi. Bana istersen fitil vereyim demişti ama ben istememiştim. Şuan yarıladık ve akıntı 8 aydır yoğun devam ediyor. Yukardaki gibi değilse akıntı türünüz yeşil sarı beyaz olması önemli değil canınızı sıkmayın rahim genişliyor bebiş büyüyor o yüzden normal..
Zaten sağlık ocağına hamile olduğunuzu bildirin sizi heray kontrole çağıracak idrar kan oradan idrarda enfeksiyon olup olmadığı öğrenirsiniz ..