Nurakin077 aysun hanımala başlamıştım ban risk olmadığı halde risk var gibi ama yok gibide tarzında muallakta bırakan konuşma yaptı. Sırtında açıklık olma riski bu arada risk dediğim. İbrahim hocaya gittim hemen. Eee hani risk dedi gel bide ultrasonla bakalım dedi. Baktı detaylıca anlattı bak sıkıntı olsa burdan belli olırdu diye. Aysun hoca da 1.5 ay sonra gel demişti. Detaylıda belli olur dedi. Allah aşkına ben 1.5 ay nasıl bekliyim. İyiki İbrahim hocaya gitmişim aysun hocadan sonra. İrade hocaya bi kere gittim hamile kalmadan önce hastane değiştircekmiş o yüzden onu tercih etmedim. Ama pakize hoca nasıl onu biliyorum. İbrahim hoca hakkında gayet bilgili ve kendinden emin diyebilirim. Aysun hoca cinsiyet içinde kıza benziyor dedi hocam yüzde 90 kız diyebilir miyiz dedim kesin bişey hiç biz zaman diyemeyiz dedi. İbrahim hocada ilk bakışta yüzde yüz kız dedi. Yani Aysun hoca net konuşmuyor bana güven vermedi açıkcası. Ama ibrahim hoca oldukça kendinden emin ve beni her açıdan rahatlatan bir doktor oldu. Başta eşim sen yine kadın doktorla başla dediği için aysun hocaya gitmiştim onu kırmamak için ama böyle muallakta konuşunca eşim kendi dedi ibrahim hocaya geç en iyisi diye.