Gamzektk bı kere sakin ol önce .2gun hastanede kalacaksın zaten o yüzden yemek hiç düşünme gelince pratik şeyler marketten hazır şeyler alır yaparsın mesela köfte mesela mantı mesela pizza gibi bı çorba yaparsınız biter gider .ikinci esin bebeğin altını alamazsa mesela hemşire sen çekinmeden yardım iste hemen yardım ediyorlar korkma doğumdan hemen sonra bol bol emzir 1satte bir emzir sarılık olmasın bebek zaten doymazsa anlarsınız ağlar hep ondada hemşireyle iletişime geçip mama verirsin süt sağma makinesi al mutlaka sütun gelmezse bile arada sagki mastıt olma doğuma gitmeden durumun varsa temizlikçi abla çağır bütün evi temizlesin gelince rahat edersin yoksada yavaş yavaş gergin bı iş yap buzluğa börek atabilirsin sarıp köfte koyabilirsin. Bunlar pratik elinin altında olur