iremyasar Eliffkck çok teşekkür ederim🙏Şuanda çok şükür iyiyim böyle devam ederse hafif atlatırım diye düşünüyorum sadece biraz öksürük var o beni zorluyor öksürdükçe karnım acıyor ağrıyor onun dışında bir zorluk yaşamadım çok şükür canım🤲🏻🌸