Gulsumelif ilgi alaka da gayet güzeldi doktorlar hemsireler güzel ilgilendi doğum anında doktor çok güzel konuştu motive etti doktorun dediklerini yaparak çok kolay doğum yaptım bebekle de çok güzel ilgilendiler doğumdan sonra kontrollere gittik çocuk doktoru o kadar detaylı bakiyo ki hatta herşeyle ilgilendi çok memnun kaldık