Annecikler merhaba 🌼
Biliyorsunuz ki mustela doğal içeriğinden dolayı biz anne adayları tarafından sıkça tercih edilen bir marka haline gelmiş durumda ☁️
Ben de şampuan, vücut losyonu tercihimi -en azından ilk etapta- musteladan yana kullanacağım.
Sizlere sorum şudur :
Mustela konak önleyici köpük şampuan mi almalıyım yoksa mustela normal jel şampuan mi?
Fikirlerinizi ya da tecrübelerinizi paylaşırsanız mutlu olacagim ❤️