Kızlar geçen cuma 8ekim de kanda hcg 1;20çıkmış normal değer ama çok midem bulanıyor en son adetim 1ekim de bitti ihtimal olabilir mi hemen ümitlenmekte istemiyorum 17temmuzda kürtaj oldum çünkü 2aylıktı ama hiç midem falan bulanmadı şimdi diyorum acaba mı