narmin96 25+6. haftamızdan tüm annelere selamlar ve sevgiler🥰 Son 99 günümüz kaldı hayırlısı ile😍 Sizlerde durum nasıl haydi yorumlara❤️
Beyzabeser narmin96 aynı heyecanı ben de birkaç gün önce yaşadım 26+2 şafak 96 görünüyor ama bana kalsa 80 😂
narmin96 minikkoalammm cahillesohbetikestim Beyzabeser Neden 80?🤭 Sezaryen mi olucaksınız? Rabbim hepimize bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏🏻
narmin96 minikkoalammm sezaryen mi olucaksınız sorusunu beyzabeser isimli annemize sormuştum🙈 Madem yazdınız, ne güzel, benim de ilk hamileliyim ve normal doğum istiyorum. Çatı muayenesini kaçıncı haftada yapıyor doktorlar, bi bilginiz var mı?