hasretakkus tabi ki. Benim ilk doğum olacağı için birqz da korkuyorum. Doktorlardan da memnun kalmadım orda hiç bilgi vermediler, ultrasonda bile göstermiyolar, girişimle çıkmışım bi oluyo ben çıkmadan başka hasta alıyolar. Doğumhaneye de bi kere gittim ilk zamanlar hafif kanamam olmuştu. Ebe birqz ilgisiz gelmişti.