Silacinarr00 ben fazla abarmışım 🤦🏻♀️ Yeni doğan takımı da 6 ayda cok fazla almısım kısa kol zıbın aldım uzun kol zıbın aldım benmkide kasımda allah izin verirse liste yaptım sürekli ben listeyle aldım gereklı olanları gereksızde cok fazla bence ama almısım artık🤣 kilotlu çorap aldım 10 tane felan yeni doğanda aldım hazır kundak aldım 2 tane uyku için dış kundak aldım astronot tulum aldım ama bunlar 6 ay 9 aya kadar felan olur hediye felanda alan oldu baya yıkadım ütüledim hazırladm ben 1 numara bezi az aldım 2 numata daha fazla aldm ben ikisinin arasında fazla fark yok bence