Kızlaaarrr bugün aşırı şişkinliğim var. Çalışıyorum şu an. Göğsümün hemen altı artık şişti ve hafif hafif bir ağrı var çok dik oturunca rahatlıyor biraz.
Bir de bebiş çok sertleştiriyor karnımı erken doğurmam inşallah 😁 10 dakika otursam belim tutuluyor hemen 😆
Siz de durumlar nasıl bu haftalarda 😁