aysegulyilmazzz
Postu şimdi gördüm yorum yapayım dedim. İlk çocuğum devlette sezaryen olarak doğdu(zorunlu sezaryen) 6 sene öncesi o zaman burak karakoca diye bir doktor vardı takibimi o yapıyodu çok detaylı bilgi verilmese de önemli noktaları söyleyip muayeneyi sonlandırıyordu memnunum yine de güler yüzlü bi doktordu. Doğumda ve sonrasında bir problem yaşamadan taburcu oldum. Şu an 2. Çocuğuma hamileyim ilk olarak melih demire gittim memnunum ultrason fotoğrafı verildi bana herşeyi detayına kadar anlattı ama şimdi başka hastaneye gidiyormuş. Bu ayki randevumu can üyük’e aldım salı günü ilk muayenemi yapcak inşallah … genel olarak sorun yaşamadım memnunum