Merhaba kızlar 27.Haftamdayım sabah 2.doz tetanoz aşısı olmak için gittim fakat yarın gel tahlil yapıcaz ozaman vururuz aşıyıda dedi fakat ne tahlili olduğunu soylemedi ac mi tok mu gitmem gerek onuda sormadim bilgisi olan varmi sorucam saglik ocağını arıyorum açmıyorlar da ?