Arkadaşlar merhaba 24+5 hamileyim yeni evliyim borçlar eşimin ailesiyle bir ödüyorlar . Çocuk ürünlerini uygun gördükçe yavaş yavaş almak istiyorum sürekli erken çocuk doğsun şeklinde kayınvalidem karışıyor . Hastane çantası için de hazırlığa başlamak istiyorum ben prematüre doğmuşum çocuğumun da erken doğuma karşı hazırlıklı olmasını istiyorum Allah her şeyin zamanını versin de önerilerinizi istiyorum ne yapmalıyım ?
Eşim ve kayınpederim genellikle şehirdışı çalışıyorlar haftasonu geliyorlar ikisi de şuan evdeyken bir an önce halletmek istiyorum ama çok pintiler napmalıyım ?