Nqhnn Hanımlar 20+5 im bugün kontrolde suyumun fazla olduğunu söyledi doktorum Şekerime bakıldı ama gebelik şekerim çıkmadı. Doktorum detaylı ultrasonda da bebek de bir sıkıntı görmedi ama internette saçma sapan seyler yazıyor bu durumu yaşayan var mı?
Guney16_Enes21 Nqhnn Bende aynı durumdayım şekerim yok çok şükür ama suyum üst sınırda. 23 haftalıkken detaylı ultrasonda öğrendim şuan 31+3 oldum çok şükür şimdilik sağ sağlim ilerliyoruz. Benim bebeğimde de hamdolsun sıkıntı görünmedi sadece gelişimi önden gidiyor. Sizin nasıl haftanıza göre
Nqhnn Guney16_Enes21 Ayy insallah sağlıkla sonuçlansın benimde 2 hafta önde görünüyor normalde 20. Haftadayım ama 22 haftalık görünüyor doktor bunun kesin bir açıklaması yok şundan diyemem ama Hersey yolunda dedi. İnternete baksak çocukta kromozom bozukluğuna kadar götürüyor işi tobe yarabbim
Deryaerbil Guney16_Enes21 merhaba kasılmasanız oluyor mu bende bebek toplanması çok oluyor 29 haftalığım . Korkuyorum 😕
Guney16_Enes21 Nqhnn İnternete baktıkça psikolojim bozuldu benim ve bakmıyorum artık. Rabbim den ne gelirse o imtihanımızdır deyip bekliyorum inşallah sağ sağlim alırız kucağımıza. Üzülmeyin stres yapmayın kalorisi yüksek şeylerden uzak durun karbonhidrat şeker paketli gıdalar ve şeker oranı yüksek olan meyvelerden
Guney16_Enes21 Deryaerbil Evet oluyor bazen karnım aşırı geriliyor o zamanlarda belim çok ağrıyor. Benimde bitarafa toplanıyor ara ara.
Nqhnn Guney16_Enes21 İnsallah hepimiz sağsalim alalım kucağımıza yavrularımızı benimde karnım geriliyor çok nefes darlığı falan yaşıyorum yemeklerden sonra sanırım su fazla olduğu icin hareketlerini çok daha net hissediyorum toplanma ben yaşamadım ama sanırım anlayamıyorum daha
Guney16_Enes21 Nqhnn Benimde yemeklerden sonra aşırı geriliyor çok rahatsız oluyorum. Yemekten yaklaşık 1 saat sonra maden suyu içiyorum onun faydası oluyor. Bide hareketli olmak iyi geliyor bana. Sürekli yatarsam hep hasta gibi hissediyorum kendimi