Bizde durum tam tersi, ben erkek olsa ilk erkek torun olacağı için kayınbabamın adını yani “Mustafa” koymak istiyorum ama eşim hayır diyor, farklı isimler koymak istiyor, ailede veya çevrede duyulmamış, ben de Mustafaya ek olarak onun istediği ismi koyalım diyorum ama kabul etmiyor.🙄😯
Mustafanın yanına Ali de yakışır bence, hem kolay hem çok uzun olmamış olur hem de güzel ve kibar bir isim🤗