Eyisa hepoyleolurzaten diş çok zor ya ben oldum olası hep çekerdim diş derdini zaten hamilelikte de en korktuğum şeydi başıma geldi saolsun dişlerim yarıda koydu beni
hepoyleolurzaten Eyisa Babam hamileliğimin haberini aldıktan sonra eşime de bana da ‘dişlerinize dikkat edin her evlat bir diş kaybettirir’ demişti, gülmüştük bizde. Önce eşim sonra ben 1 hafta arayla diş çektirdik 😅
Sedacannn Eyisa ilk 3 ay ve son aylarda diş tedavisine izin verilmiyor ilerde kötüleşmeden kurtulun en azından geçmiş olsun
Asdfjsjdkks Bende 26 haftalığım 20lik dişim iştifap yapıyor antibiyotik kullanıyorum geçmezse napıcam bilmiyorum çekilemez mi dişim :(
Dt_gamzee Eyisa zaten kökte bir enfeksiyon oluştuysa tekrar ki öyle antibiyotik iltihabı geçirmez sadece akutlasmasini önler çekim sonrası bir sıkıntı yaşamamaniz için koruyucu tedavi gibidir çok.gecmis olsun
SuzanYzr Eyisa geçti canım çok şükür kurtuldum bi sıkıntı yok şu anlık yeri hafif ağrı yapıyor ama dayanılmayacak gibi değil
Eyisa SuzanYzr canım benimde az önce çekildi bişe hissetmedim hala uyuşuk inşallah uyuşukluk geçincede sıkıntı olmaz🤲🏻
Eyisa SuzanYzr aynen kuzum ben en çok iltihap dan kurtulmak için çektirdim bebeğe daha çok zarar verir ddiler pek ağrı yapmazdı benimki