Dt_gamzee merhaba bişey sorucam, üni hastanesinde diş etimde komple iltihap olmasına rağmen antibiyotik vermeyip, kanal yaptı o dişe🤬 çok acılıydı. Sonra aynı günün akşamı şişti hala çekiyorum, bugün 5.günüm. Sizce bu uygulama doğru mu? 25 hafta ikizlere hamileyim ve tüp bebek