Merhaba arkadaşlar. 13 haftalık gebeyim. 7. Hafta ve 10.haftada kanamam oldu yani 7 haftadaki pembe kan iken 10.haftadaki şarıl şarıldı. İğne ve hap kullanıyorum fakat içim bir türlü rahatlamıyor . Adet kanaması mı ne anlamadım? Gene kan gelecek diye korkuyorum. Kanama tecrübesi olanlar içime su serpebilir mi?