Arkadaşlar doktorum bana 3 ay süreli klomen kullanmami söyledi ilk ay kullandım adetim 6 gün gecikti ve evimin yanındaki hastanede kan vermek istedim direk betaya bakmıyorlar orda da doktor önce görmesi lazımmis . Girdim ultrason ile baktı ne kullandın dedi klomen dedim kist yapmış baya büyük dedi bence bir daha kullanma doktoruna şöyle dedi . Bugün kendi doktoruma gittim böyle oldu dedim madem öyle o doktora git beğendiysen dedi benim bı bildiğim var ki 3 ay kullan dedim dedi ne yapacağımı bilemiyorum hangisi doğru söylüyor bilmiyorum 😔