16+3 te bugün doktora gittim cinsiyet öğrenmek için plesantanın arkasında kalıyordu bacakları hiç göstermedi sonra bi su iç 10-15 dk dolan gel dedi doktor tekrar baktı baya uğraştı ama bu seferde bacaklarını bağdaş kurdu dizine içine çekti filan göstermedi yaramaz bebeğim 🥰 Var mı benim gibi öğrenemeyen ?Sonradan ne oldu cinsiyetler?