Yesilyaprak 5+0 da keseyi gördüm.6+0da yine cağırdı acaba bebeği görebilir miyiz? Kalp atisi icin daha beklemem lazim biliyorum .Siz ne zaman embriyoyu gördünüz?
Duy_gu Yesilyaprak ben 8 ci haftada gördüm 6 da gözükme Di kese vardı ama 8 de kalp atışı bu gördük canım 8 de git bence sen bilirsin ama daha sağlıklı olur inşallah 😊