Gulonuz Nasılsınız kızlar nasıl gidiyor ? Bebişinizin kilosu nedir sizin belirtileriniz var mı ? Maksat muhabbet
Merveee34 Gulonuz 37+1 bizde 💙pazartesi doğumum var :) çok zorlu geçiyor kramplar ve dikiş ağrılarıyla basım dertte .sürekli sancılanıyorum . Bunada şükür ama biran önce doğurmak istiyorum çok yoruldum 🥺
Kumsal0920 Gulonuz bizde 37+1 olduk artık doğurmak istiyorum yatamıyorum nefes alamıyorum bacaklarım şiş yürüyemiyorum sağlıkla gelsin de bebişler inşallah🙏
Ecemiz Gulonuz 37+1 bugün gittim kontrole sancım çıktı biraz 3000kilo olmuş bebiş bakalım normal doğum bekliyoruz bel ve sırt ağrısı eşliğinde 😂
Busraya 37+4üm bugün kontrolümüz vardı 3000kg dedi doktor son haftalar aanırım bebişler az kilo alıyor
Defnemom Gulonuz bende bu gece 37 haftalık olacam bugün çok bel ağrım ve kasilmam var normal doğum pozisyonunda bekliyoruz ne zaman gelecek
Ayssunn Gulonuz 37+5im bende artık doğsun istiyorum çok zorlanmaya başladık 🤷♀️ 37+1de gitmiştim 3116 kilodaydı 💕
Gulonuz Bende artık heyecanla bekliyorum inşallah hepimiz sağ salim kucağımıza alırız hayırlısı ile kızlar 😊 benimde bazen adet sancılarım oluyor fakat nst sancı çıkmadı henüz beklemedeyiz :))
Bebeksum Gulonuz 37+0 yarın çatı muayenem var. Bende sadece adet olcakmışım gibi bel bölgedi ağrısı oluyor, bebek bayağı aşağı inmiş ondan demişti dr
Sedef88 Bizde tam 37 olduk bugün kontrolüm vardı doktor bebek çapraz dıruyor dedi dönmemiş 1 haftada bekleyelim dönmesse sezeryan dedi üzldüm açıkçası dönmesi için ne yapmalıyım bilgisi olan varmı acaba 🥺morelim çok bozuldu
Gulonuz Sedef88 üzülme canım hayırlısı buymuş demekki öyle düşün inşallah bebişinde döner doğum ppzisyonuna ama ne yapmak lazım bilmiyorum maalesef 🤭
Gizemeymen Gulonuz 37+2 olduk yatamıyorum kalkamıyorum bide üstüne hasta oldum grip doğumama 9 gün var Allah nasip ederse
Gulonuz Bu haftada bebegin haraketlerini nerde hissediyorsunuz ? Benim tam göbek deliğimde ge altında hissediyorum