24+1 deyim. Birkaç haftadır hissettiğim şey yalancı kasılmaymış sanırım. Bir doktor videosunda karnınız sertleşir kasıklarınıza doğru basınç hissederseniz dedi. Ben bu hissi bebek kasıklarıma baskı yapıyor diye düşünüyordum. Yalancı kasılma bu mu sizler nasıl hissettiniz? İlk gebeliğim tecrübeli anneleri alalım lütfen 😆