Hllemrgks
Iyi gunler arkadaslar ben diyarbakirda yasayan ve kendisi yada cevresinden bilgi sahibi olanlardan memorial dicle hastanesindeki ugur deger hakkinda yorum almak istiyorum ozellikle normal dogum mu sezeryandami basarili ve normal dogumda ne kadar yardimci simdiden cok tesekkurler