Mom6272 teşekkür ederim inşallah 🙏🏻 11+2 idi sat ne göre ama gelişimi de durduğu için 9+2 gözüküyordu. İlk muayeneden sonra yaklaşık 6 hafta takip edildi. Sonrasında operasyona karar verildi. Bayağı doktor dolaştığım için herkeste farklı bir şey söylediği için en olumsuza kadar hep bekledim. Sonrası takdiri ilahı işte 😕 tüm belirtiler olduğu için farkedilmesi olanaksızdı zaten küçücük. Mide bulantım baş dönmem uyku halim hepsi operasyon sonrasına kadar mevcuttu.