Kızlar merhaba. Daha önce de beta hcg ile ilgili konu açmıştım. Yine yazayım onları, gecikmemin 5. Gününden itibaren 2 günde bir kan verdim. Şöyle değerlerim: 30, 62, 102, 217, 438(cuma günü) doktorum bugünden için gelmemi değerin 1000i aşmış olması gerektiğini ve gecikmeye göre kesenin artık gözükmesi gerektiğini söyledi. Toplamda gecikmemin bugün 16. Günü. Fakat ultrasonda hicbir şey yok. Kalınlaşma var bu iyi dedi. Sanki surda bi yerde oluşacak gibi duruyor dedi. Ama şuan yok görünürde. Çarşamba yine gel dedi ne kadarken gözükür kese stres oldum temelli.