Tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var. 27 gün önce sezaryen doğum yaptım ilk gün hastane de kolostrum denilen sıvı geliyordu göğsümden direk süt gelmedi tüm gün bebeğimi o şekilde emzirdim ama 2. Gün hastanede sürekli ağlamaya başladı sarılık oldu o yüzden biberonla mama verdiler hastaneden çıktıktan sonra 2-3 gün mama verdik sonra sütüm gelmeye başladı sağım yaparak sütümü getirttim tek sağımda bi biberonun hepsi bi memeden doluyordu artık ama bebeğim bu sefer memeyi emmek istemedi bi türlü tutmadı göğsümü. Bazen tutup 15 20 dk emdiği oldu ama hala aç gibiydi aranıyordu arkasına gene mama yapıp verdim içti. Bu şekilde biz 27 gündür, her gün sağım yapıp biberonla sütümü verdik, 2-3 kere mama verdik, 2-3 kere zorda olsa emzirdim 15-20 dk. Ama 2 gündür sütüm azalmaya başladı sağdığımda 1 biberon doluyordu 160 ml kadar şimdi bi sağımda 60 zor çıkıyor. Canım çok sıkılıyor ne yapabilirim sütüm mü çekiliyor anlamadım bol gelen süt neden azaldı birden 😔 kendimi yetersiz ve kötü hissediyorum.çevrem arada mama verdiğim için Baskı yapıyor .yok mama içen bebek sağlıksız olurmus, mama içen bebek kof kilo alırımş, bağışıklığı gelişmezmiş vs vs sütüm tamamen gider de mamaya dönersem ne yapıcam vicdanım mama verirken hiç rahat değil sanki zehir veriyorum bebeğime 😞