Ayseee4238 Sevdaoz hayır hiç öyle bı sıkıntı olmadı benim sıfır sancım vardı hastaneye yattığımda kendi sancım olmadan suni ile doğum yaptım bebeğimde hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür
Damlamuratalparslan Sevdaoz zaten nst bağlı oluyor o an sizde ve bebeği kontrol ediyorlar suni sancı yada kendi sancin da olsa sancılara bebeğin tepkisi kontrol ediliyor .risk görüldüğünde sezeryan alırlar
Miros Sevdaoz bende duymuştum iste suniyle baslayip rezeryana gecen vs fakat 2 cmle başladığım suni sanciyi 10 saat cektim tabiki bu saat dilimi tamamiyle benim vucudumun acilma kaynagindan herhangi bir sorun olmadi bende
Ayseee4238 Sevdaoz bişey olmaz Allah’ın izniyle sakin ol dua et bol bol Allah’ın izniyle sağlıkla kolaylıkla kavuş yavruna.