Ebruuuusalman Kızlar özel hastanelerde kalp atisi duyulurkem ekranda da kalp atisi gorunuo ya bole zigzag seklinde cigileri gorunuo ya devlet hastanesinde sesi disari vermiolar ya o cizgileride gostermiolarmi biraz karışık oldu ama inşallah anlatabilmişimdit
Civcivinannesiii Ebruuuusalman o cizgiler gorunur kapatamazlar diye dusunuyorum Hem biye kalp dinletmiyoki devlet
deletedmom87894 Ebruuuusalman bende devlete gittim bilerek açmıyorlar başlarda bebeğe zararı olur diye
[silindi] Bebeğe zararı olduğunu düşünen doktorlar var benim özelde bile dinletilmedi sadece doktor kalp atışı var dedi 20. Haftadan sonra duydum . Aynı zamanda devletede gittiğimde sormuştum zararlı olduğunu düşündüğümüz için dinletmiyoruz demişti
Ebruuuusalman [silindi] banada sadece kalp atisi var dedi sadece bole ekranda pit pit diye hareket eden bse gosterdi o kadar
[silindi] Ebruuuusalman evet banada aynı şekilde özeldeki doktorum da devletteki de öyle yaptı gösterdi. O sesi duyabilmek için cihazı oraya yoğunlaştırmak gerekiyor ve doktorların bir çoğu henüz çok küçük olduğu için kalpte böyle bir baskıyı yanlış buluyor bende en küçük bir pişmanlık yaşamamak adına doktorun önerisiyle 20. Haftadan sonra duydum başta kıskanmıştım burda daha ilk gittikleri gibi kalp atışı dinleyenleri 😅
Ebruuuusalman [silindi] valla bende 😀 artik bekleyip.gorcem bunada sükür iyi olsunlsr saglikli olsunlarda