İyi günler herkese doğumuma 24 gün kaldı fakat bende gebelik şekeri çıktı eğer dikkat etmezsem yüksek tansiyona neden olup ve sonrasında gebelik zehirlenmesi olabilirmiş
Siz ne yapmayalım ?
Bu durumda olan varsa lütfen yazsın şimdiden cevaplarınız için teşekkürler 🤗