Ftmglpnr Kızlar 14+1 deyim daha Hiç kilo alamdım normal mi bir yandan seviniyorum tabiki ilk aylardan kilo aldınızmı
gamzosgamzos Ftmglpnr kızıma hamileyken ilk 3 ay 2 bucuk kilo almistim simdiki gebeligimde 12+5 iz hic almadım 😊
glsm_kr8383 Ftmglpnr Ben 13. Haftaya kadar baya verdim çok kötü geçmişti o aylar. 18 den sonra birden almaya başladım 20 den sonra karnım baya çıktı
balpetegim_35 Ftmglpnr 4.aydan sonra 2,5 kilo aldım . 7. Aydan sonra dur durak bilmiyor kilo alıyorum .
Durunbigeldim Ftmglpnr ben o haftalarda 5 kilo vermiştim bulantıdan dolayı. Ve 20 kilo aldım sonrasında 😳doğum yapalı 31 gün oldu 10 kilo gitmiş bile
Ftmglpnr gamzosgamzos gamzosgamzos son aylarda sanırım ztn kilo alımı hızlanıyormuş o zaman iyi şuan almıyor oluşumuz 🥰
Ftmglpnr glsm_kr8383 ya evet bunu çok kişiden duydum ilk aylardan almak yerine aksine kilo veren oluyormuş kusma bulantı yüzünden falan
Ardeninannesiiii Valla 53 ile hamile kaldım şuan 73 üm 🤦🏼♀️😄 Allahtan boyum 176 o yüzden kendimi çok kilolu hissetmiyorum. 30.haftamdayım doğuma gidene kadar bi 10 kilo alırım gibime geliyor😂😂
Nigarhacizade Ardeninannesiiii Ben de 30haftalık oldum ama daha 2kilo aldım, 54le hamile kalmışdım, sonra 49a düşdüm. Şimdi 30haftalığım ve 51oldum. Daha hamile kaldığım kilo bile olmadım. Neden öyle oluyor ki acaba
Ftmglpnr Ardeninannesiiii boyunuzun avantajı güzel valla ben 1,63 üm şuan 65 kendimce plan yapıyorum 15 kilo alsam 80 olsam allahım kendimi düşünemiyorum bile panda gibi olurum 🤣
Ftmglpnr balpetegim_35 ay evet ya son aylarda kilo alımızı çok hızlı oluyormuş çok oluyormuş korkuyorum geçekden
Ftmglpnr Nigarhacizade valla imrendim size bence sizin ve bebeğin sağlığı yerindeysen çok güzel birşey 😘
glsm_kr8383 Ftmglpnr Hiç bir şey yiyemiyosun düşün yani o kadar aç yattığım ağladığım günler oldu ki yiyemiyorum olmuyo kusuyodum sürekli psikolojim bozulmuştu hiç bitmicek zannetmiştim. Meğer 13. Haftaya kadarmış her şey 🤣🤣
Ftmglpnr Durunbigeldim ay maşallah darısı bize valla bende korkuyorum çok kilo almakdan ve sonra verememekden☺️
Ardeninannesiiii Ftmglpnr Yaa bu geçici bi süreç öyle düşünelim doğumdan sonra bool bol yorulacağımız için zayıflarız zaten😂
balpetegim_35 Ftmglpnr başa gelen çekilir yapacak bir şey yok 😂 ben 90la başladım şimdi 98 kiloyum . 100 olmadan kapanış yapsam diyordum . Doktor 8 kasımda doğum dedi inşallah daha fazla kilo almam 😂 boyum 180 allahtan belli etmiyorum .
bilges Ftmglpnr 19 haftaligim 7 kg aldim 25 28 e kadar sanırım 12 13 kg almis alırım ben en basta kilo alanlardanim. 30 dan sonra 3 kg felan ancak alırım
Ftmglpnr bilges bende hep kendimç en fazla 15 en fazla 15 alcam diyip odaklıyorum ama yemek yemeyide çok severim 🤣artık ne olur blmyorum
Ftmglpnr balpetegim_35 evet sizin de boy avantajınız var gerçden öyle artık başa gelen çekilecek sağlıklı olalımda
Ftmglpnr balpetegim_35 evet sizin de boy avantajınız var gerçden öyle artık başa gelen çekilecek sağlıklı olalımda
Ftmglpnr glsm_kr8383 bşr dönem bende böyleydim 11. Haftada başkadı 13e kadr sınra şükür geçti ama bende öyle dyordum galba bu hiç bitmeyecek diye düşünüyordum şükür iyiz