Merveee34 merve2306 doktorunuza sorsanız daha iyi . Kimse vebal almak istemez . Doktorun senin durumunu daha iyi bilir
deletedmom87894 merve2306 kız bence gitme bide o kadar saatn ben hastaneden dönüşte dolmuşa bindim o kadar kötü oldumki salladığı için😊
biroglanannesii merve2306 Yani düşük tehliken yoksa yapabilirsin onu doktoruna sor . Benim tehlikem yoktu çok şükür yaptığım yolculukların haddi hesabı yok 🙏