Mrvgkhn Burda mutluluğumu da sizinle paylaşmak istedim bugün minik mucizemin kalp atışını duyduk cok güzel bir duygu Allah’ım isteyen bekleyen herkese nasip etsin. ❤️
Yagizmoms Mrvgkhn Bende 6+3 Ken gitmiştim duyamadık doktor bir hafta sonra gel dedi şimdi 6+6 yim duyamayacagim diye korkuyorum içimde korku oluştu
Nurrr- Mrvgkhn bu komtrolden önce ne zaman gitmiştiniz acaba 6+2 de gittim duyamadık Pazartesi tekrar gidicem
Nurrr- Yagizmoms aynı durumdayız bende çok tedirginim içim çok huzursuz 6+2 de gittim duyulmadı Pazartesi tekrar gidicem