Kızlar 15+2 haftaligiz yarin doktor kontrolüm var 16.haftada üçlü tarama test oluyomus siz yaptırdınız mi
Ben ikili test yaptırmıştım doktorum ensesi biraz kalın ikili test yapalım dedi sonuçta da çok şükür bişey çıkmadı normal dedi
Üçlü test yaptrimi sizce siz yaptrdinizmi 🤍