Gamden8987 merhaba canim 11 haftalikken yaşadim aşiri kanama adağ yapmistim ve hic yerimde durmuyodum açilmam olmuş parç parça kan gelmisti bebğim dustu sandim duşuk riskim vardi sora 15 doktor dinleniceksin dedi yattim yattim yine kalktim 15 haftalikken gene kanamam oldu bir hafta hastanede yattim plasenta aşadaymiş simdi gene yatiyoruz şimdi plasentanin yukari cikmasini bekliycez inşallah çikar Allahim kimseye evlat acisi cekmtirmesin evladiyla sinamasin inşallah sağ sağlim kavuşuruz yavrularimiza 🙏🏻🤰🏻💕