Gerçekten öyle korkulacak bir yanı yok canım çok rahat geçti benimde 1 gece kaldım anestezinin etkisi geçtikten sonra kalkıp kendim yürüdüm hatta 😄 makyaja gelince acil alındığım için makyaj yapmak aklıma gelmedi doğumdan sonra bir kaç fotoğraf çekmişiz ikinciye hazırlıklı olacağım 😅😅🙏 Rabbim hepimizi sağ salim kurtarsın inşallah 🤲🤲🤍