Busexxx canimm bebegini saglikla kucagina alirsin knsallah, sakin ha sakin kendine sknti etme, epiduralde cok rahat edersin zaten hicbirsey hissetmiyosun ve normal dogum gibi bebegini dogar dogmaz goruyosun ve dokunuyosun,. Dogum sonrasina gelecek olursak anestezinin etkisi gecince seni yurutecekler (birkac adim) o yuruyusten snra sık sık yuru, ayagini ve sirtini sicak tut usutmemeye dikkat et ve duş sonrasi dikislerinin yerini guzelce kurula islaklik kalmasin. Eger bunlara dikkat edersen iyilesme suren hizlanir:)